Dochádzkový systém pre Daňové riaditeľstvo SR

19. decembra 2003 sme odovzdali po rýchlej inštalácii a úspešnej mesačnej skúšobnej prevádzke do produktívnej prevádzky Dochádzkový systém pre Daňové riaditeľstvo SR, pracovisko Prešov a jeho 14 okresných úradov. Na každom z úradov je nainštalovaná jedna čítacia jednotka slúžiaca na evidenciu dochádzky. Čítacie jednotky sú pre komunikáciu pripojené do počítačovej siete a centrálne riadené z jediného počítača. Základné výhody takéhoto riešenia sú nasledovné:

  • nie potrebné žiadne zhrávanie údajov,
  • údaje o poznačených prechodoch sú prístupné takmer okamžite,
  • je zjednodušená správa celého systému, ktorú vykonávajú správcovia z jediného miesta,
  • o prípadných problémoch sú správcovia informovaní elektronickou poštou skôr ako na problém prídu spracovatelia.

Dochádzkový systém je prevádzkovaný v prostredí intranetu. Spracovatelia dochádzky, vedúci zamestnanci a samotní zamestnanci pristupujú k údajom prostredníctvom tenkého klienta eKrivan. Tenký klient svojimi funkciami umožňuje kompletné spracovanie dochádzky. Výhodami dochádzkového systému sú napr.:

  • jednoduchá a centrálna údržba systému,
  • okamžitý prehľad o prítomnosti a neprítomnosti na jednotlivých úradoch.

Prínosy pre DR SR Prešov spočívajú najmä v jednotnej príprave podkladov pre výpočet miezd na konci mesiaca, ktoré sú založené na reálnych údajoch. Z pohľadu prevádzky je veľkou výhodou, že systém nepotrebuje žiadne lokálne inštalácie a ani špeciálnu konfiguráciu klientských počítačov. Prináša výhody pre zamestnancov, ktorí majú možnosť získať v ľubovoľnom čase prostredníctvom intranetu – tenkého klienta eKrivan informácie o svojej dochádzke.

Návrat hore